Dijital Pazarlama
Dijital Pazarlamada PPC (Tıklama Başına Ödeme) Reklamlarını Kullanmanın Faydaları Nelerdir?
Dijital pazarlama çalışmalarında PPC (Pay Per Click) reklamlarını kullanmanın size birçok faydası bulunuyor. PPC reklamının ne olduğunu anlatmak gerekirse, PPC reklamları tıklama başına maliyet anlamına gelmektedir. Yeni kullanmaya başlayanlar için PPC reklamları; - Size hızlı bir giriş imkanı sunar - Karşılaştığınız sonuçların ölçümlenmesi
Google AdWords Kampanyanızı Bozabilecek Hatalar
Eğer online olarak çalışmayı düşünüyorsanız Google’ı iyi kullanmanın, bulmacanın en önemli parçalarından birisi olduğunu biliyor olmalısınız. Google’ı anlamanın yanında tabii ki Adwords’de yer alıyor. Adwords’de yapacağınız reklam çalışmalarını doğru yapmadığınız takdirde veya reklam kampanyalarının optimizasyonunu doğru bir şekilde sağlamadığınız zaman
Mobil Site Tasarımında Geri Dönüşümleri Düşüren Etkenler Nelerdir?
İnsanların büyük çoğunluğu gün içerisinde akıllı telefonlarını kullanıyorlar. Markalar da fırsattan istifade kullanıcıları sosyal medya reklamları ile yakalamaya çalışıyorlar. Markaların yaptıkları sosyal medya çalışmalarından ötürü, sitelerine gelen trafik gün geçtikçe artıyor. İşte tam burada da mobil site tasarımları her zaman
Yöneticilerin En Çok Yaptığı 5 Marka Yanlışı
Günümüzde markalaşma sürecini tamamlayamayan firmaların ayakta kalması çok zor. Bu süreç içerisinde yöneticiler benzer hatalara düşerek mevcut tüketici kitlelerini bile kaybedebiliyor. En çok yapılan markalaşma yanlışları ve çözümlerini bir araya getirdik. Dünya her geçen gün dijitalleşiyor. İnternet'in getirdiği dijitalleşme anlayışıyla birlikte
2019-2020’de Kullanılabilecek En İyi 7 Elementor Teması
Yeni bir web sitesi kurma işlemi, özellikle kodlama konusunda az bir tecrübeniz varsa çok korkutucu gözükebilir. Çözümlerden bir tanesi, sitenizi hızlı bir şekilde tasarlamak için WordPress'in bir eklentisi olan Elementor gibi bir sayfa oluşturucu kullanmanız ve onu tamamen özelleştirmeniz olacaktır
Yapay Duygusal Zeka(Emotion AI): Tasarlanmış Empati
1990'larda yaşadığınızı düşünün. Sizi mutlu edecek bir haber aldınız, yapacağınız ilk şey yakın bir dostunuzla buluşmak ya da onu telefonla arayıp olan biteni telefonda anlatmak olacak. 2000'lere geldiğinizde ise sese artı olarak görüntü de eklenecek ve yerini görüntülü konuşmalara bırakacak
Doğru Dijital Ajansı Bulmak İçin Nelere Yapmalısınız?
Dijital pazarlama, online bir işletmenin daha fazla müşteriye ulaşması ve daha fazla gelir elde etmesi için başvurması gereken en önemli yollardan biridir. İşlerin yoğun olması ve işi en profesyoneline bırakmak adına, işletme sahipleri olarak güvenilir ve profesyonel bir dijital ajans
McDonald’s 300 Milyon Dolara Yapay Zekaya Geçiyor
Yapay zeka çok yakın gelecekte iş hayatının bel kemiği olacak. McDonalds devasa yatırımıyla, E-Ticaret ve yapay zeka kavramını farklı şekilde harmanlıyor. E-Ticaret sektörü denilince hemen akla, moda, teknoloji, kitaplar, oyunlar, ev eşyaları, takılar gibi ürün grupları geliyor. Oysa ki, fastfood zincirleri
E-Ticaret Sitenizde Müşteri Hizmetlerini Nasıl Geliştirebilirsiniz?
E-ticaret siteleri çok fazla kullanılan bir tüketim yeri olsa da yine de tüketicilere sunamadığı bazı imkanlar vardır. Mesela bunlardan bir tanesi müşterilerle yüz yüze temas etme olanağının bulunmamasıdır. E ticaret satıcıları rakiplerinin bir adım daha önüne geçmek istiyorlarsa müşterilerine sundukları
E-Posta Pazarlama (E-Mail Marketing) Nedir? E-Posta Pazarlaması Taktikleri
Gün içerisinde kaç kere e-postanızı kontrol ettiğinizi hiç düşündünüz mü? Google'ın bize sunduğu verilere göre e-postası bulunan kişilerin %91'i günde en az 1 kere e-postalarını kontrol ediyorlar. Bu kadar yüksek bir orana sahip olan pazarlama kanalını doğru bir şekilde kullanabilmenin