Dijital Pazarlama
Dijital Reklamcılıkta Yeni Bir Çağ: Psikolojik Kişilik Analizi
BKM’nin açıkladığı rakamlar son 10 yıldır eticaretin her sene düzenli olarak ülke ortalamasının kat ve kat üstünde büyüdüğünü gösteriyor. Burada işi büyüten temelde iki konu var: -Yeni neslin interneti daha etkili kullanması sonucu firmaların internete geçişi -Reklam mecralarının teknoloji ve matematiği kullanarak
7 Adımda Doğru Reklam Mecrasının Seçimi
Her yeni başlayan projede müşterimiz ile temelde konuşulan iki konu var. Reklam yapmalı mıyım? Ne zaman reklam yapmalıyım? İnternet üzerinde satış yapacak her firma veya müşterinin amacı satış yapıp para kazanmaktır ve bunu yaparken de öncelikle
7 Adımda Facebook Ürün Reklamlarını Etkin Kullanın
Dünyada popüler olmasına rağmen Türkiye’de az kullanılan reklam çeşitlerinden birisi de Facebook Dinamik Ürün Reklamlarıdır. Dünyada tercih sebebi olmasının neden hedeflemenin Googla göre daha kesin olarak yapılabilmesi ve daha çok opsiyon sunmasıdır. Doğru bir planlama, iyi bir hedefleme ile Google
Dönüşüm Optimizasyonu ile Cirolarınızı Artırın
Bir E-ticaret projesi canlıya alındıktan sonra bize en çok gelen talep de dönüşüm optimizasyonu oluyor. Bunun sebebi Müşteri ve bizim tercihlerimize göre site akış ve dizaynı belirleniyor fakat sektör ve kitleye göre bu akışta düzenlenmesi gereken / değişmesi gereken alanlar
E-Ticaret Sitelerinde Maliyet Artırmadan Ciro Nasıl Artırılabilir?
E-Ticaret yazılımı geliştirmenin en zor yanlarından birisi de sadece geliştirici (developer) olmak değil aynı zamanda müşterileriniz için strateji de geliştirmeniz gerektiği gerçeğidir. Çünkü önemli olan konu sadece yazılımı satmak değil, yazılımı sattığımız firmanın satış yaparak hayatına devam etmesi ve bizim
E-ticarette Müşteri Yorumları ve Satın Almaya Etkisi
Bir tüketici satın almayı düşündüğü ürün veya hizmet hakkında araştırma yapmaya ortalama 30 gün öncesinden başlıyor ve bu süreç içerisinde ürün veya hizmetle ilgili detaylara; e-ticaret sitesindeki yorumlar, forumlar, şikayet siteleri ve Facebook gibi sosyal medya kanalları üzerinden ulaşmaya çalışıyor.
Firmaların En Çok Yaptığı 8 Pazarlama Hatası
Yoğun emeklerle kurduğunuz firmanızın başarısız olmasını hayal bile etmek istemesiniz. Ancak pek çok işletme profesyonel destek almak yerine içgüdüsel hareket ederek belirledikleri pazarlama stratejilerinin kurbanı oluyor. Yeni kurduğunuz şirketin aynı kedere sahip olmaması için pazarlama çalışmalarındaki hataları deşifre ediyoruz. Hedef