Dijital Pazarlama
Adım Adım Google Analytics Kurulumu Nasıl Yapılır?
Google Analytics nedir, ne işe yarar ve kurulumu nasıl yapılır? İşte Google Analytics kurulumu ile ilgili bilmeniz gereken her şey; Google Analytics Nedir? Google Analytics, web sitenizi yönetmek, site durumunu değerlendirmek ve kullanıcı davranışlarını izleyebilmek için Google tarafından sunulan bir uygulama türüdür.
Google Analytics Nedir? Avantajları Nelerdir?
Google Analytics nedir, ne işe yarar, hangi analizler yapılabilir, ücretli midir ve avantajları nelerdir gibi soruların cevaplarını kaleme aldığımız yazımızda Analytics hakkında bilmeniz gereken her şeyi bulabilirsiniz. İşte detaylar; Google Analytics Nedir? Google Analytics, Google’ın web sitenizi ziyaret eden kullanıcılar hakkında bilgi
Facebook Business Manager Nedir? Kurulumu Nasıl Yapılır?
Dijital pazarlama çalışmaları için Facebook reklamlarını kullanıyorsanız, bu reklamları yönetebilmek için de Facebook Business Manager kullanmanız gerekir. Peki, Facebook Business Manager nedir, nasıl kullanılır ve kurulumu nasıl yapılır? İşte detaylar… Facebook Business Manager Nedir? Facebook Business Manager, Facebook işletme hesabı oluşturulmasına, yönetilmesine,
KPI Nedir ve Faydaları Nelerdir?
KPI nedir, KPI örnekleri, KPI açılımı ve KPI’nin faydaları nelerdir, merak ediyorsanız sizin için harika bir yazı hazırladık. İşte KPI hakkında bilmeniz gereken her şey… KPI Nedir? KPI’nın açılımı Key Performance Indicators yani Türkçe anlamıyla anahtar performans göstergesi anlamına gelmektedir. Daha yalın
E-Ticaret Dönüşüm Oranı (Conversion Rate) Nedir?
Dönüşüm oranı, web sitenizi ne kadar kişinin ziyaret ettiği ve bu ziyaret eden kişilerin kaçının satın alma davranışını gösterdiğini veya bülteninize abone olduğunu gösteren istatistiki bir bilgidir. Web sitenizi ziyaret eden kişilerle, web sitenizi aktif olarak kullanan kişileri karşılaştırmaya çalışır.
Rakiplerinizin Anahtar Kelimelerini İnceleyebileceğiniz 3 Araç
E-ticaret firmalarının en çok yatırım yaptığı ve en çok önemsediği konulardan bir tanesi de SEO (Arama motoru optimizasyonu). Çünkü artık e-ticaret firmaları da şunu anladı: içeriyi sağlama almadan sadece AdWords çalışmalarıyla yol almaya çalışmak çok da mantıklı değil. Bir süre
E-Posta Abone Sayınızı Nasıl Artırabilirsiniz?
E-posta pazarlaması günümüzde hala geçerliliğini koruyan bir pazarlama tekniğidir. E-ticaret sitelerinin mutlaka kullanması gereken pazarlama tekniği olan e-posta pazarlama e-ticaret işletmeleri için hayati önem taşır. E-posta abone sayısı e-mail pazarlaması önemlidir. Yaptığınız mailing çalışmalarında daha fazla dönüşüm elde edebilmek için mail
Mobil Pazarlamada Markaların Dikkat Etmesi Gereken Noktalar Nelerdir?
Dijital pazarlama çalışmalarında artık mobil çok önemli bir hal almaya başladı. E-ticaret firmaları hedef kitlesine ulaşabilmek için mobil pazarlama çalışmalarına ciddi önem veriyor. Ama mobilde yapılan pazarlama çalışmalarında bazı faktörler farklılık gösteriyor. O yüzden sizden ona göre hareket etmek durumunda
Şirket Kültürü Nasıl Çöker?
Bir şirketin uzun süre ayakta kalabilmesi için en çok dikkat edilmesi gereken şeylerden bir tanesi de şirket kültürünü oluşturmaktır. Şirketin içerisinde şirket kültürünün oturmuş olması, işlerin düzgün bir şekilde işlemesini ve herhangi bir personel işten ayrılıp yeni bir personel işe
Girişimci Olmanın Avantajları Nelerdir?
Herhangi bir yerde belli bir maaş karşılığında çalışmaktansa kendi işinizi kurmayı düşünüyor olabilirsiniz. Her yıl neredeyse on binlerce girişimci, kendi kurmayı düşündüğü girişimi için kuruluşlardan büyük ya da küçük ölçekli girişim desteği alıyor. Bu yazımızda girişimciliğin avantajları ve dezavantajları üzerinde