Facebook Business Manager Nedir? Kurulumu Nasıl Yapılır?
Dijital pazarlama çalışmaları için Facebook reklamlarını kullanıyorsanız, bu reklamları yönetebilmek için de Facebook Business Manager kullanmanız gerekir. Peki, Facebook Business Manager nedir, […]
KPI Nedir ve Faydaları Nelerdir? Derinlemesine İnceleme!
KPI nedir sorusu, iş dünyasında rekabet avantajı elde etmek isteyen her kurumun sorması gereken kritik bir sorudur. İngilizce açılımı “Key Performance Indicator” […]
E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nedir ve Neden Önemlidir?
E-ticaret dönüşüm oranı, bir e-ticaret sitesinin ziyaretçilerini ödeme yapan müşterilere veya belirli bir hedefi (örneğin e-bülten aboneliği, form doldurma, demo talebi vb.) […]
Rakiplerinizin Anahtar Kelimelerini İnceleyebileceğiniz 3 Araç
E-ticaret firmalarının en çok yatırım yaptığı ve en çok önemsediği konulardan bir tanesi de SEO (Arama motoru optimizasyonu). Çünkü artık e-ticaret firmaları […]
E-Posta Abone Sayınızı Nasıl Artırabilirsiniz?
E-posta pazarlaması günümüzde hala geçerliliğini koruyan bir pazarlama tekniğidir. E-ticaret sitelerinin mutlaka kullanması gereken pazarlama tekniği olan e-posta pazarlama e-ticaret işletmeleri için […]
Mobil Pazarlamada Markaların Dikkat Etmesi Gereken Noktalar Nelerdir?
Dijital pazarlama çalışmalarında artık mobil çok önemli bir hal almaya başladı. E-ticaret firmaları hedef kitlesine ulaşabilmek için mobil pazarlama çalışmalarına ciddi önem […]
Şirket Kültürü Nasıl Çöker?
Bir şirketin uzun süre ayakta kalabilmesi için en çok dikkat edilmesi gereken şeylerden bir tanesi de şirket kültürünü oluşturmaktır. Şirketin içerisinde şirket […]
Girişimci Olmanın Avantajları Nelerdir?
Herhangi bir yerde belli bir maaş karşılığında çalışmaktansa kendi işinizi kurmayı düşünüyor olabilirsiniz. Her yıl neredeyse on binlerce girişimci, kendi kurmayı düşündüğü […]
Dijital Pazarlamada PPC (Tıklama Başına Ödeme) Reklamlarını Kullanmanın Faydaları Nelerdir?
Dijital pazarlama çalışmalarında PPC (Pay Per Click) reklamlarını kullanmanın size birçok faydası bulunuyor. PPC reklamının ne olduğunu anlatmak gerekirse, PPC reklamları tıklama […]
Google AdWords Kampanyanızı Bozabilecek Hatalar
Eğer online olarak çalışmayı düşünüyorsanız Google’ı iyi kullanmanın, bulmacanın en önemli parçalarından birisi olduğunu biliyor olmalısınız. Google’ı anlamanın yanında tabii ki Adwords’de […]
Mobil Site Tasarımında Geri Dönüşümleri Düşüren Etkenler Nelerdir?
İnsanların büyük çoğunluğu gün içerisinde akıllı telefonlarını kullanıyorlar. Markalar da fırsattan istifade kullanıcıları sosyal medya reklamları ile yakalamaya çalışıyorlar. Markaların yaptıkları sosyal […]
Yöneticilerin En Çok Yaptığı 5 Marka Yanlışı
Günümüzde markalaşma sürecini tamamlayamayan firmaların ayakta kalması çok zor. Bu süreç içerisinde yöneticiler benzer hatalara düşerek mevcut tüketici kitlelerini bile kaybedebiliyor. En […]