E-Ticaretin Karanlık Yüzü
İşlemsel ve çevrimiçi alışveriş verilerinin patlayıcı büyümesi, tüketicilerin bilgi ile dolu olduğu anlamına gelir. Sadece bir dakika içinde, artık 2 milyon Google […]
İşletmelerin %74’ü, Kullanıcı Deneyiminin Satışları İyileştirmenin Anahtarı Olduğuna İnanıyor
Yeni Kullanıcı Deneyimi Anket Raporu’muzdaki verilere göre, işletmelerin neredeyse dörtte üçü (%74), kullanıcı deneyiminin satış ve dönüşümleri iyileştirmek için önemli olduğuna inanmaktadır. […]
Site Aramaları Moda Dikeyinde E-Ticaret Sitelerine Ne Tür Bir Bilgi Verebilir?
Stil, online moda ve güzellik markalarını pazarlama konusunda her şeydir. Tüketiciler, görsel açıdan zengin ürün sunumları ile birlikte renkler ve boyutlar gibi […]
Çin’de E-Ticaret Sitesi Kurulumu İçin Yapılması ve Yapılmaması Gerekenler
Aralık 2011 itibariyle, Çin’de bir önceki yıla oranla %20’lik bir artışla 190 milyondan fazla online alışveriş yapıldı. Bununla birlikte, Çin’in online nüfusunun […]
UX’e Yeni Başlayanların Kitaplığı için Önerilen Kitaplar
Birkaç yıl önce UX Booth’da okuyucularımız için önerilen bir okuma listesi hazırlamıştık. Yıllar içinde başka öneriler de ekledik, güncellenmiş bir uber listesini […]
E-ticaret Nedir?
E-Ticaret Nedir? Elektronik ticaret veya e-ticaret, İnternet üzerinden bilgi aktarımını içeren her tür iş veya ticari işlem için bir terimdir. Tüketici tabanlı […]
Artık Kimse Tam Fiyat Ödemeyi Beklemiyor mu?
Durgunluk sonrası perakendeciler, daha ihtiyatlı bir tüketiciyi kazanmanın bir yolu olarak indirim yapmaya başladılar. Yavaş satışların bir sezonunu kapatacağı için Black Friday […]
Takip Edilmesi Gereken 10 Dijital Pazarlamacı
İyi bir e-posta pazarlamacısının bilmesi gereken haber ve eğilimleri dijital pazarlama dünyasındaki “influencer”ları takip ederek ulaşıp güncel kalmanıza yardımcı olabilirsiniz. Bu dijital […]
E-Ticaret Alışverişi Yapanların Çoğu, Aldıkları Ürünleri Geri Gönderiyorlar
Yeni rakamlar, son altı ayda online olarak kadın eşyaları satın alan kişilerin neredeyse üçte ikisinin aldıkları eşyalardan en az birini geri gönderdiğini […]
Özellikle E-Ticaret Uzmanları İçin 21 Etkili Araç ve Uygulama
Geçtiğimiz yıl, satışları 500 bin dolardan 150 milyon dolara kadar değişen 20’den fazla e-ticaret perakendecisinin yanında çalıştım. Ben etrafta dolanırken birçok farklı […]
E-postalarınıza Yanıt Almak İçin 7 İpucu (Verilerle!)
Geçtiğimiz yıllarda, müşterilerimiz Boomerangdan, 40 milyondan fazla e-postaya yanıt alamadıklarını onlara hatırlatmak istedi. Cevap alan e-postalar yazmak inanılmaz derecede değerli bir beceridir […]
54 Temel E-Posta Pazarlama Aracı
Bazı blog yazıları okunmak, tweetlenmek ya da unutulmak içindir. Diğerleri ise sık kullanılanlara eklenmek içindir. Bu metin onlardan biri. İnternet bize nicelik […]