Sosyal Medyada İçeriklerinizin Etkileşim Performansını Nasıl Artırabilirsiniz?
Sosyal medyada paylaştığınız içerikler organik olarak size etkileşim getirse bile, sosyal platformların algoritmaları buna çok fazla izin vermiyor. Ama işletme olarak sizin […]
Instagram’da İçeriklerinize Açıklama Yazarken Dikkat Etmeniz Gerekenler
Instagram hazırladığınız içeriklere doğru bir şekilde açıklama yazmak, kullanıcıların içeriklerinizle daha fazla etkileşime girmesine yardımcı oluyor. Son dönemlerde kullanıcılar için her ne […]
Görsel İçerik Hazırlarken Dikkat Etmeniz Gereken Detaylar Nelerdir?
Görsel içerik hazırlarken, kitlenizin ilgisini çekecek içerikler hazırlamanız geri dönüşümlerinizi artırır. Kitlenizin ilgisini çekebilmek için, iletmek istediğiniz mesajı doğru bir şekilde aktarmak […]
Markanızın Instagram’daki Pazarlama Çalışmalarını İleri Taşıyacak İpuçları
Instagram’da yaptığınız pazarlama çalışmaları, Instagram üzerinde yaptığınız paylaşımların daha fazla kullanıcıya ulaşmasına ve daha fazla etkileşim almanıza yardımcı olur. Instagram’daki pazarlama çalışmalarınızı […]
İşletmelerin Instagram’da Günlük İçerik Paylaşırken Yaptıkları Hatalar
İşletmeler, Instagram’da yaptıkları hatalardan dolayı Instagram mecrasından daha az dönüşüm elde ediyorlar. İşletmelerin genelinin günlük olarak paylaştıkları içeriklerde yaptıkları hatalar para kaybetmelerine […]
Google AdWords Kampanyanızı Bozabilecek Hatalar
Eğer online olarak çalışmayı düşünüyorsanız Google’ı iyi kullanmanın, bulmacanın en önemli parçalarından birisi olduğunu biliyor olmalısınız. Google’ı anlamanın yanında tabii ki Adwords’de […]
E-Ticaret Sitenizin Twitter’daki Takipçi Sayısını Artırmak İçin Neler Yapabilirsiniz?
Twitter’da takipçi sayınızı artırmanız, Twitter üzerindeki etkileşimlerinizi ve geri dönüşleri artırabilmeniz için önemlidir. Twitter’da organik bir şekilde takipçi artırmak istiyorsanız direkt olarak […]
E-Ticaret İçin Önemli Olan İçerik Türleri
E-ticaret siteleri müşterilerine sadece sundukları ürünleri ve hizmetleri tanıtarak başarılı olamazlar. Bunun yanında hedef kitleleri için uygun içerik sağlamaları gerekir. Peki günümüzde […]
İşletmeniz İçin Mükemmel Adı Bulabilmek İçin Neler Yapmalısınız?
İşletmenizin adını koymak çocuğunuza isim koymaya benzer. Koyacağınız isim kalıcıdır. Yani en azından bunu değiştirmek ciddi zorluklar içerir. Bu yüzden ilk seferde […]
Mobil Site Tasarımında Geri Dönüşümleri Düşüren Etkenler Nelerdir?
İnsanların büyük çoğunluğu gün içerisinde akıllı telefonlarını kullanıyorlar. Markalar da fırsattan istifade kullanıcıları sosyal medya reklamları ile yakalamaya çalışıyorlar. Markaların yaptıkları sosyal […]
Bir İş Kurmaya Karar Vermeden Önce Kendinize Sormanız Gereken 5 Soru
Bir iş kurmadan önce her şeyi tam tamına bilmeniz gerektiğini düşünmüyorum. Tabii ki bir misyonunuzun ve bir iş modelinizin olması sizin için […]
İşletmeler Video İçerik Hazırlarken Neleri Yapmamalı?
İşletmeler, hazırladıkları video içeriklerde kullanıcılardan geri dönüş alabilmek için uygulaması gereken metodlar bulunuyor. Bir kere işletmelerin uygulaması gereken en net ve kesin […]