Blog Yazılarında Başlığa Neden Önem Vermelisiniz?
Blog yazılarınızı daha dikkat çekici ve etkileyici bir hale getirmek için yapmanız gereken şeylerden bir tanesi de yazılarınızda kullandığınız başlıklara daha fazla […]
Sosyal Medya Yönetiminde En Sık Yapılan Hatalar Nelerdir?
Sosyal medya platformları, firmaların kendilerini ve ürünlerini tanıtmak için en sık kullandığı mecralardır. Tabii ki markaların bu mecralarda yer alma sebepleri insanların […]
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Kötü Yapılması Sonucu E-Ticaret Firmasını Göreceği Zararlar
E-ticaret işi mi yapıyorsunuz? O zaman için olmazsa olmaz nokta müşterilerinizin o siteden ayrılırken mutlu bir şekilde ayrılmalarını sağlamak olmalı. Size acı […]
İçerik Pazarlama Çalışmasının E-Ticaret Sitenize Ne Gibi Faydaları Olabilir?
Her geçen yıl içerik pazarlama çalışmaları daha kıymetli bir hale gelmeye başlıyor. İnsanlar içeriğin reklam olduğunu anlayınca hızlı hızlı geçmeye başlıyorlar. Daha […]
Ortaklığa Başlarken Dikkat Etmeniz Gereken Şeyler Nelerdir?
Kendi işinizi kurarken ya da kendi işinizi kurduktan sonra bir ya da birden fazla kişiyle ortaklık kurmak isteyebilirsiniz. Kuracağınız ortaklık hem maddi […]
E-Ticarette Fiyatları Düşürmenin Zararları
E-ticaret sektöründe bulunan kişilerin en çok problem yaşadığı noktalardan bir tanesi rekabetin fiyat odaklı olması. Rekabet fiyat odaklı olunca ister istemez sizin […]
Rakiplerinizin Anahtar Kelimelerini İnceleyebileceğiniz 3 Araç
E-ticaret firmalarının en çok yatırım yaptığı ve en çok önemsediği konulardan bir tanesi de SEO (Arama motoru optimizasyonu). Çünkü artık e-ticaret firmaları […]
A/B Test Nedir? E-Ticarette A/B Test Önemli midir?
A/B test, yapılacak olan çalışmalardan daha fazla geri dönüşüm elde edebilmek için farklı farklı alternatiflerin aynı hedef kitle üzerinde test edilip, en […]
Müşterilerinizin Verileri ile İşletmenizde Yapabileceğiniz Geliştirmeler Nelerdir?
E-ticaret işi yapıyorsanız müşterilerinizle ilgili veriler toplamak sizin için oldukça önemlidir. Öncelikle bu verileri toplamanız gerekir. Sonrasında ise bu verileri inceleyip detaylı […]
Müşterileriniz Hakkında Detaylı Bilgileri Nasıl Öğrenebilirsiniz?
E-ticarette hedef kitleyi yakından tanımak ve çalışmalarını ona göre gerçekleştirmek işletmelere birçok fayda sağlamaktadır. Müşterilerinizin sizden taleplerini anlayabilmek, müşterilerinizin ilgi alanlarını öğrenmek, […]
İnstagram’da Reklamverenler Arasından Sizin Markanız Nasıl Sıyrılabilir?
Sosyal medya reklamcılığı her geçen gün daha popüler hale gelmeye devam ediyor. Instagram’ın sunduğu bilgiye göre 2 milyonun üzerinde reklamveren bu platformu […]
E-Ticarette Ürün Paketlemede Gerekli Olan Şeyler Nelerdir?
E-ticaret üzerinden satış yaparken firmaların dikkat etmesi gereken şeylerden bir tanesi de ürün paketidir. Ürün paketleme, tüketicilerin ilgisini çekebilmek, merak uyandırabilmek ve […]