Girişimci Olmanın Avantajları Nelerdir?
Herhangi bir yerde belli bir maaş karşılığında çalışmaktansa kendi işinizi kurmayı düşünüyor olabilirsiniz. Her yıl neredeyse on binlerce girişimci, kendi kurmayı düşündüğü […]
Sosyal Medyada Kriz Yönetimini Nasıl Yapabilirsiniz?
Sosyal medya üzerinde yaşanan bazı olaylar markalar için krize yol açabiliyor veya markaları insanlara karşı zor durumda bırakabiliyor. Sosyal medyada kriz yönetimine […]
Ürün Açıklaması Yazarken Dikkat Etmeniz Gereken Yöntemler Nelerdir?
E-ticaret siteleri için en önemli geri dönüşüm getiren unsurlardan bir tanesi de ürünlere girilen açıklamalardır. Ürün açıklamalarını yazarken belli başlı kurallar çerçevesinde […]
Site İçerisinde Sosyal Medya Paylaşım Butonlarını Nasıl Kullanmalısınız?
Sosyal medya paylaşım butonları, web sitenizi ya da e-ticaret sitenizi ziyaret eden kişilere sosyal hesaplarınızı tanıtmada yardımcı olur. Sosyal medya paylaşım butonlarına […]
Sosyal Medya Terimleri
Sosyal medya üzerinde pazarlama çalışmaları yaparken bilmeniz gereken bazı terimler bulunuyor. Sosyal medyada yaptığınız pazarlama çalışmalarından sonra anlamlandırmanız gereken verileri anlayabilmek için […]
İlgi Çekici Sosyal Medya Paylaşımı İçin Nelere Dikkat Etmelisiniz?
Sosyal medya mecralarında farklı içerik türleri deneyerek etkileşimlerinizi artırabilirsiniz. Yaşadığınız dönemde herkes sosyal medya içerik paylaşımı yaptığı rekabet hat safhada. Sizin bu […]
Fiziksel Mağazanız İçin En İyi E-Ticaret Paketini Seçerken Nelere Dikkat Etmelisiniz?
Bir fiziksel mağazanız varsa ve artık siz de alışverişlerin dijitale kaydığını anladıysanız bir e-ticaret paketi seçmeniz gerekiyor. Sizin için en uygun e-ticaret […]
İndirim Yapmadan Geri Dönüşümlerinizi Nasıl Artırabilirsiniz?
E-ticarette rekabetin arttığı herkes tarafından bilinen bir gerçek. Artan bu rekabet içerisinde indirim stratejisine bağlı kalınmadan satışlarınızı artırmanız gerekiyor. Satış stratejinizde sadece […]
E-Ticaret Siteleri Geri Sayım Sayacını Nasıl Kullanabilir?
E-ticaret sitesi olan kişilerin kullanması gereken araçlardan bir tanesi de geri sayım sayacıdır. E-ticaret siteleri geri sayım sayacını farklı biçimlerde kullanarak, müşterilerini […]
E-Ticaret Sitenizin Tüketicilerin Güvenini Kazanması İçin Ne Yapması Gerekir?
E-ticaret sektöründe belki de en önem vermeniz gereken şeylerden bir tanesi de tüketicilerin güvenini kazanmaktır. E-ticaret siteleri tüketicilerinin güvenlerini kazanmaya başladıktan sonra […]
Küçük İşletmelerin Müşteri İlişkilerinde Dikkat Etmesi Gerekenler Nelerdir?
Müşteri ilişkileri yönetimi, küçük işletmelerin de mutlaka üzerinde durması gereken önemli konulardan bir tanesi. Müşteri ilişkilerine önem vermek ve müşterilerle arayı iyi […]
Dijital Pazarlamada PPC (Tıklama Başına Ödeme) Reklamlarını Kullanmanın Faydaları Nelerdir?
Dijital pazarlama çalışmalarında PPC (Pay Per Click) reklamlarını kullanmanın size birçok faydası bulunuyor. PPC reklamının ne olduğunu anlatmak gerekirse, PPC reklamları tıklama […]